Zarówno w piątek (07.07) i sobotę (08.07) bramy terenu imprezy zostaną otwarte o godzinie 17:00. W czwartek (06.07) i niedzielę (09.07) wejście na koncert od godz. 19:00.
Wymiana biletów na opaski będzie możliwa w godzinach funkcjonowania kas stacjonarnych na terenie Festiwalu (patrz FAQ / bilety).
W dniach 07.07 i 08.07 (piątek i sobota) czynne będzie TYLKO jedno wejście na teren Festiwalu, które zostanie zlokalizowane od strony Muzeum Śląskiego (wstęp ul. Tadeusza Dobrowolskiego). Wejście do NOSPR (czwartek, niedziela) od strony pl. Wojciecha Kilara.
W sobotę (08.07) oraz niedzielę (09.07) od godz.: 04:00 uruchomione zostanie dodatkowe wyjście z terenu imprezy od strony ul. Olimpijskiej (komunikacja jednokierunkowa). UWAGA! By móc powrócić na teren Festiwalu należy skorzystać z wejścia głównego od strony ul. Tadeusza Dobrowolskiego.
W przypadku, gdy Uczestnikiem jest małoletni w wieku poniżej 15 lat, może on uczestniczyć w Imprezie wyłącznie pod opieką osoby dorosłej, która przy pierwszym wejściu na Imprezę, w punkcie informacyjnym podpisze oświadczenie o odpowiedzialności za osobę małoletnią według wzoru opracowanego przez Organizatora. Osoby małoletnie w wieku 15-18 lat by móc uczestniczyć w Imprezie, bez nadzoru osoby dorosłej, są zobowiązane do dostarczenia oświadczenia wyrażającego zgodę na ich udział w Imprezie, podpisanego przez ich opiekuna prawnego do punktu informacyjnego.
Pobierz formularz: TNMK2017 - oswiadczenie opiekuna (03.07)
Tak. Depozyt zostanie zlokalizowany w pobliżu kas przed wejściem głównym na teren Festiwalu (ul. Tadeusza Dobrowolskiego) i będzie czynny w piątek (07.07) i sobotę (08.07) od godz.: 17:00 do zakończenia koncertów w danym dniu. Koszt pozostawienia rzeczy w depozycie: 20 zł / 1 przedmiot.
Tak. Punkt rzeczy znalezionych zostanie zlokalizowany w pobliżu kas przed wejściem głównym na teren Festiwalu (ul. Tadeusza Dobrowolskiego) i będzie czynny w piątek (07.07) oraz sobotę (08.07) od godz.: 17:00 do zakończenia koncertów w danym dniu. Po zakończeniu Festiwalu odbiór rzeczy pod adresem: More Music Agency, ul. Wojewódzka 26a/5, 40-026 Katowice.
Tak.
Z uwagi na bezpieczeństwo innych uczestników Festiwalu Organizator nie wyraża na to zgody.
Wejście na teren imprezy z psem (lub jakimkolwiek innym zwierzęciem) jest zabronione.
Niestety nie.
Niedozwolone jest wnoszenie sprzętu foto mogącego mieć profesjonalne zastosowanie, np. lustrzanek małoobrazkowych, lustrzanek cyfrowych, aparatów średnio i wielkoformatowych itd.! Zabrania się również wnoszenia kamer video oraz profesjonalnych rejestratorów dźwięku. Tylko akredytowani dziennikarze są uprawnieni do wnoszenia na teren imprezy profesjonalnego sprzętu rejestrującego obraz i dźwięk.
Tak.
Osoby, których stan zdrowia wymaga podania specjalistycznych leków, mogą posiadać niezbędne im lekarstwa, przybory medyczne do podania lekarstwa, jedzenie i napoje, wymagane jest jednak okazanie zaświadczenia lekarskiego o konieczności posiadania ich przy sobie.
Tak. Dowód tożsamości jest wymagany i Służby Porządkowe mogą poprosić o jego okazanie.
Tak, jeśli posiadasz na ręce ważną, nieuszkodzoną i zapiętą opaskę. Wejście na teren Festiwalu tylko przez główne wejście od strony ul. Tadeusza Dobrowolskiego.
Tak. Organizator posiada ubezpieczenie OC.
W dniach trwania Festiwalu (06-09.07) sprzedaż on-line biletów na dany dzień wydarzenia będzie prowadzona do godz.: 22:00.
Tak, w każdym dniu Festiwalu czynne będą punkty sprzedaży stacjonarnej.
06.07, kasy stacjonarne NOSPR, godz.: 16:00 - 21:00
07.07 - 08.07, wejście główne od ul. Tadeusza Dobrowolskiego, godz.: 16:00 - 04:00
09.07, kasy stacjonarne NOSPR, godz.: 17:00 - 20:00
Nie. Możesz pokazać zarówno wydruk jak i bilet w swoim smartfonie.
Niestety nie.
Niestety pula kodów zniżkowych T-Mobile została już wyczerpana.
Tak.
Niestety nie. Miejsca siedzące będą przydzielane już w NOSPR. Przychodząc na koncert otwarcia otrzymasz również przydział miejsca na koncert zamknięcia.
Zakupione bilety / karnety nie podlegają wymianie ani zwrotowi.
Nie będzie możliwości uzyskania duplikatów.
Tak. W tym celu udaj się niezwłocznie do Punktu Informacyjnego przy bramie wejściowej na teren imprezy, w którym opaska zostanie wymieniona na nową i zapięta na ręce. Wymianie podlegają tylko opaski uszkodzone na terenie imprezy.
W przypadku, w którym zamówiony i opłacony bilet / karnet nie dotrze do Ciebie najpóźniej na 2 dni przed rozpoczęciem Festiwalu, skontaktuj się z biurem Ticketpro od poniedziałku do piątku w godz.: 09:00 – 17:00.
Ticketpro
ul. Osikowa 45
40-181 Katowice
e-mail: biuro@ticketpro.pl
tel. : 32 352 00 04
W przypadku uszkodzenia, zniszczenia, utraty lub kradzieży biletów skontaktuj się z Ticketpro w celu ustalenia postępowania reklamacyjnego.
Ticketpro
ul. Osikowa 45
40-181 Katowice
e-mail: biuro@ticketpro.pl
tel. : 32 352 00 04
Jedynymi akceptowalnymi formami płatności na terenie festiwalu będą specjalne kupony oraz karty płatnicze.
Na terenie festiwalu nie będzie bankomatu.
Na terenie festiwalu będą akceptowane karty: Diners Club, Discover, Maestro, Master Card, VISA.
Zabronione jest wnoszenie własnego jedzenia oraz napojów na teren festiwalu.
Nie. Wnoszenie własnego alkoholu jest zabronione.
Tak. W sprzedaży będą produkty marki Wyborowa oraz Beefeater.
Nie będzie prowadzona sprzedaż papierosów.
Tak.
Zniżka nie przysługuje osobom niepełnosprawnym.
Tak.
Tak, ale tylko w przypadku okazania przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych.
Tak. Na terenie wydarzenia będą wyznaczone toalety przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.
Specjalne podesty dla osób niepełnosprawnych będą przygotowane przy scenach NOSPR, T-Mobile Electronic Beats oraz Śląskie.Carbon Neutral.
Tak.
Tak, ale osoby niepełnoletnie mogą przebywać na terenie Festiwalu tylko pod opieką osoby dorosłej, która w punkcie informacyjnym przy wejściu na teren Festiwalu podpisze deklarację o odpowiedzialności za osobę niepełnoletnią wg wzoru opracowanego przez Organizatora!
Dzieci do lat 10 mają bezpłatny wstęp na teren festiwalu.
Oczywiście! Na Festiwal zapraszamy również rodziców z dziećmi.
Strefa dla Dzieci będzie czynna w piątek 7 lipca i w sobotę 8 lipca w godzinach 17:00-22:00.
No co ty?! ☺
Nie trzeba.
Tak. Minimalny wiek dziecka to 4 lata, a maksymalny to 12 lat.
Nauczyciele wychowania przedszkolnego.
Każde dziecko przy wejściu dostaje na rękę opaskę z numerem telefonu do rodzica/opiekuna. Zadzwoń do rodzica lub/i zaprowadź dziecko do punktu info/bilety.
Ze względu na bezpieczeństwo pozostałych uczestników wstęp na teren imprezy z rowerem nie będzie możliwy.
Stojaki na rowery nie są planowane.
Nie. Organizator nie zapewnia parkingu dla uczestników.
Sprawdź zakładkę Mapa & Dojazd.
Tak. Liczba miejsc jest ograniczona i jest TYLKO dla klientów pola. Koszt: 20 zł / pojazd (na cały pobyt).
Niestety nie.
Szerokość geograficzna: 50.263507 | Długość geograficzna: 19.03489
Karnet/bilet 1-dniowy nie gwarantuje wejścia do Sali Kameralnej.
Sala Kameralna NOSPR z uwagi na swój wyjątkowy charakter ma ograniczoną liczbę miejsc siedzących. Z uwagi na bezpieczeństwo uczestników wstęp do sali będzie limitowany. By zagwarantować sobie miejsce warto przybyć na koncert z odpowiednim wyprzedzeniem.
Nie. Podczas koncertu w Sali Kameralnej uczestniczyć będzie mogło pierwsze 400 osób.
Niestety nie.
Pole namiotowe będzie czynne od godz. 12:00 w czwartek 6 lipca do godz. 12:00 w poniedziałek 10 lipca.
Nie. Wymiana biletów na opaski tylko na terenie Festiwalu w godzinach funkcjonowania kas stacjonarnych (patrz FAQ / Bilety).
Tak.
Organizatorzy zapewniają bezpłatny dojazd autobusami w obie strony z pola namiotowego m.in. na teren Festiwalu. Szczegóły przeczytasz pod linkiem w zakładce Mapa & Dojazd.
Tak, na polu namiotowym znajduje się węzeł sanitarny z ciepłymi prysznicami.
Tak, znajdzie się tam strefa gastronomiczna z foodtruckami.
Tak.
Nad bezpieczeństwem pola będzie czuwać profesjonalna ochrona przez 24 h na dobę.
Nie. Parking jest dodatkowo płatny: 20 zł / pojazd (opłata jednorazowa)
Niestety nie. Będzie tylko miejsce do rozbicia namiotów.
Nie.
Niestety nie.
Nie.
Wypożyczalnia sprzętu rekreacyjnego nie jest przewidziana.
Nie.
Nie.
Reklamację należy wysłać listem poleconym nie później niż 14 dni od daty zakończenia Imprezy na adres:
More Music Agency
ul. Wojewódzka 26a/3
40-026 Katowice
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 21 dni od daty doręczenia listu poleconego.