Tauron Nowa Muzyka Katowice
STRONA ARCHIWALNA TAURON
NOWA MUZYKA KATOWICE 2017

FAQ

wstęp i bezpieczeństwo

  • Od której godziny można wejść na teren festiwalu?

    Zarówno w piątek (07.07) i sobotę (08.07) bramy terenu imprezy zostaną otwarte o godzinie 17:00. W czwartek (06.07) i niedzielę (09.07) wejście na koncert od godz. 19:00.

  • Od której godziny można wymieniać bilety na opaski?

    Wymiana biletów na opaski będzie możliwa w godzinach funkcjonowania kas stacjonarnych na terenie Festiwalu (patrz FAQ / bilety).

  • Gdzie znajduje się wejście na teren festiwalu?

    W dniach 07.07 i 08.07 (piątek i sobota) czynne będzie TYLKO jedno wejście na teren Festiwalu, które zostanie zlokalizowane od strony Muzeum Śląskiego (wstęp ul. Tadeusza Dobrowolskiego). Wejście do NOSPR (czwartek, niedziela) od strony pl. Wojciecha Kilara.

  • Czy będzie czynne wyjście od strony MCK / Spodka?

    W sobotę (08.07) oraz niedzielę (09.07) od godz.: 04:00 uruchomione zostanie dodatkowe wyjście z terenu imprezy od strony ul. Olimpijskiej (komunikacja jednokierunkowa). UWAGA! By móc powrócić na teren Festiwalu należy skorzystać z wejścia głównego od strony ul. Tadeusza Dobrowolskiego.

  • Czy na teren Festiwalu wstęp mają osoby niepełnoletnie?

    W przypadku, gdy Uczestnikiem jest małoletni w wieku poniżej 15 lat, może on uczestniczyć w Imprezie wyłącznie pod opieką osoby dorosłej, która przy pierwszym wejściu na Imprezę, w punkcie informacyjnym podpisze oświadczenie o odpowiedzialności za osobę małoletnią według wzoru opracowanego przez Organizatora. Osoby małoletnie w wieku 15-18 lat by móc uczestniczyć w Imprezie, bez nadzoru osoby dorosłej, są zobowiązane do dostarczenia oświadczenia wyrażającego zgodę na ich udział w Imprezie, podpisanego przez ich opiekuna prawnego do punktu informacyjnego.
    Pobierz formularz: TNMK2017 - oswiadczenie opiekuna (03.07)

  • Czy będzie depozyt?

    Tak. Depozyt zostanie zlokalizowany w pobliżu kas przed wejściem głównym na teren Festiwalu (ul. Tadeusza Dobrowolskiego) i będzie czynny w piątek (07.07) i sobotę (08.07) od godz.: 17:00 do zakończenia koncertów w danym dniu. Koszt pozostawienia rzeczy w depozycie: 20 zł / 1 przedmiot.

  • Czy na terenie Festiwalu będzie punkt rzeczy znalezionych?

    Tak. Punkt rzeczy znalezionych zostanie zlokalizowany w pobliżu kas przed wejściem głównym na teren Festiwalu (ul. Tadeusza Dobrowolskiego) i będzie czynny w piątek (07.07) oraz sobotę (08.07) od godz.: 17:00 do zakończenia koncertów w danym dniu. Po zakończeniu Festiwalu odbiór rzeczy pod adresem: More Music Agency, ul. Wojewódzka 26a/5, 40-026 Katowice.

  • Czy mogę wnieść parasol?

    Tak.

  • Czy mogę wprowadzić rower, wnieść rolki, deskorolkę, hulajnogę itp.?

    Z uwagi na bezpieczeństwo innych uczestników Festiwalu Organizator nie wyraża na to zgody.

  • Czy mogę wejść np. z psem?

    Wejście na teren imprezy z psem (lub jakimkolwiek innym zwierzęciem) jest zabronione.

  • Czy mogę wnieść swój leżak / krzesełko?

    Niestety nie.

  • Czy mogę wnieść profesjonalne urządzenie rejestrujące obraz i/lub dźwięk?

    Niedozwolone jest wnoszenie sprzętu foto mogącego mieć profesjonalne zastosowanie, np. lustrzanek małoobrazkowych, lustrzanek cyfrowych, aparatów średnio i wielkoformatowych itd.! Zabrania się również wnoszenia kamer video oraz profesjonalnych rejestratorów dźwięku. Tylko akredytowani dziennikarze są uprawnieni do wnoszenia na teren imprezy profesjonalnego sprzętu rejestrującego obraz i dźwięk.

  • Czy mogę wejść na teren imprezy z papierosem elektronicznym?

    Tak.

  • Czy osoby chore np. na cukrzycę mogą zabrać ze sobą lekarstwa i konieczne przybory medyczne lub wnieść własne jedzenie?

    Osoby, których stan zdrowia wymaga podania specjalistycznych leków, mogą posiadać niezbędne im lekarstwa, przybory medyczne do podania lekarstwa, jedzenie i napoje, wymagane jest jednak okazanie zaświadczenia lekarskiego o konieczności posiadania ich przy sobie.

  • Czy muszę posiadać przy sobie dowód tożsamości by wejść na teren imprezy?

    Tak. Dowód tożsamości jest wymagany i Służby Porządkowe mogą poprosić o jego okazanie.

  • Czy mogę opuścić teren Festiwalu i po jakimś czasie na niego powrócić?

    Tak, jeśli posiadasz na ręce ważną, nieuszkodzoną i zapiętą opaskę. Wejście na teren Festiwalu tylko przez główne wejście od strony ul. Tadeusza Dobrowolskiego.

  • Czy przebywając na terenie Festiwalu jestem ubezpieczony?

    Tak. Organizator posiada ubezpieczenie OC.

bilety

  • Do kiedy trwa sprzedaż on-line?

    W dniach trwania Festiwalu (06-09.07) sprzedaż on-line biletów na dany dzień wydarzenia będzie prowadzona do godz.: 22:00.

  • Czy sprzedaż biletów będzie prowadzona przed wejściem na teren wydarzenia?

    Tak, w każdym dniu Festiwalu czynne będą punkty sprzedaży stacjonarnej.

    06.07, kasy stacjonarne NOSPR, godz.: 16:00 - 21:00

    07.07 - 08.07, wejście główne od ul. Tadeusza Dobrowolskiego, godz.: 16:00 - 04:00

    09.07, kasy stacjonarne NOSPR, godz.: 17:00 - 20:00

  • Czy muszę wydrukować bilet elektroniczny?

    Nie. Możesz pokazać zarówno wydruk jak i bilet w swoim smartfonie.

  • Czy kupując bilety grupowe otrzymam zniżkę?

    Niestety nie.

  • Jestem klientem T-Mobile. Jak mogę uzyskać kod rabatowy?

    Niestety pula kodów zniżkowych T-Mobile została już wyczerpana.

  • Czy wejdę na teren Festiwalu jeśli na bilecie widnieje imię innej osoby?

    Tak.

  • Kupiłam/em karnet 4-dniowy. Czy mogę sobie wybrać miejsce na koncert otwarcia / zamknięcia?

    Niestety nie. Miejsca siedzące będą przydzielane już w NOSPR. Przychodząc na koncert otwarcia otrzymasz również przydział miejsca na koncert zamknięcia.

  • Nie mogę uczestniczyć w imprezie. Czy i jak mogę zwrócić bilet?

    Zakupione bilety / karnety nie podlegają wymianie ani zwrotowi.

  • Co zrobić jeśli zgubiłam/em opaskę? Czy mogę otrzymać duplikat?

    Nie będzie możliwości uzyskania duplikatów.

  • Moja opaska została uszkodzona. Czy mogę ją wymienić na nową?

    Tak. W tym celu udaj się niezwłocznie do Punktu Informacyjnego przy bramie wejściowej na teren imprezy, w którym opaska zostanie wymieniona na nową i zapięta na ręce. Wymianie podlegają tylko opaski uszkodzone na terenie imprezy.

  • Zakupiłem bilet, został wysłany pocztą, ale jeszcze nie doszedł. Co mam zrobić?

    W przypadku, w którym zamówiony i opłacony bilet / karnet nie dotrze do Ciebie najpóźniej na 2 dni przed rozpoczęciem Festiwalu, skontaktuj się z biurem Ticketpro od poniedziałku do piątku w godz.: 09:00 – 17:00.

    Ticketpro
    ul. Osikowa 45
    40-181 Katowice
    e-mail: biuro@ticketpro.pl
    tel. : 32 352 00 04

  • Zgubiłem bilet. Co mam zrobić?

    W przypadku uszkodzenia, zniszczenia, utraty lub kradzieży biletów skontaktuj się 
z Ticketpro w celu ustalenia postępowania reklamacyjnego.

    Ticketpro
    ul. Osikowa 45
    40-181 Katowice
    e-mail: biuro@ticketpro.pl
    tel. : 32 352 00 04

płatności

  • Jakie będą akceptowalne formy płatności na terenie Festiwalu?

    Jedynymi akceptowalnymi formami płatności na terenie festiwalu będą specjalne kupony oraz karty płatnicze.

  • Czy na terenie Festiwalu będzie bankomat?

    Na terenie festiwalu nie będzie bankomatu.

  • Jakie karty płatnicze / kredytowe będą akceptowane?

    Na terenie festiwalu będą akceptowane karty: Diners Club, Discover, Maestro, Master Card, VISA.

jedzenie i picie

  • Czy mogę na teren Festiwalu wnieść swoje jedzenie i picie?

    Zabronione jest wnoszenie własnego jedzenia oraz napojów na teren festiwalu.

  • Czy mogę na teren Festiwalu wnieść własny alkohol?

    Nie. Wnoszenie własnego alkoholu jest zabronione.

  • Czy na terenie imprezy będzie można zakupić alkohol wysokoprocentowy?

    Tak. W sprzedaży będą produkty marki Wyborowa oraz Beefeater.

  • Czy na terenie Festiwalu będzie prowadzona sprzedaż papierosów?

    Nie będzie prowadzona sprzedaż papierosów.

  • Czy na terenie Festiwalu będą dostępne produkty wegetariańskie / wegańskie?

    Tak.

niepełnosprawni

  • Czy osobom niepełnosprawnym (z potwierdzoną grupą inwalidzką) przysługuje zniżka na bilety?

    Zniżka nie przysługuje osobom niepełnosprawnym.

  • Czy opiekun osoby niepełnosprawnej musi zakupić bilet?

    Tak.

  • Czy osoba niewidoma może wejść na teren imprezy z psem przewodnikiem?

    Tak, ale tylko w przypadku okazania przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych.

  • Czy na terenie imprezy będą toalety dla osób niepełnosprawnych?

    Tak. Na terenie wydarzenia będą wyznaczone toalety przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.

  • Czy dla osób niepełnosprawnych będą przygotowane specjalne podesty pod każdą ze scen?

    Specjalne podesty dla osób niepełnosprawnych będą przygotowane przy scenach NOSPR, T-Mobile Electronic Beats oraz Śląskie.Carbon Neutral.

  • Czy dla osób niepełnosprawnych będzie przewidziany parking?

    Tak.

dzieci

  • Czy na teren festiwalu można wejść z dzieckiem?

    Tak, ale osoby niepełnoletnie mogą przebywać na terenie Festiwalu tylko pod opieką osoby dorosłej, która w punkcie informacyjnym przy wejściu na teren Festiwalu podpisze deklarację o odpowiedzialności za osobę niepełnoletnią wg wzoru opracowanego przez Organizatora!

  • Czy dziecko musi mieć bilet?

    Dzieci do lat 10 mają bezpłatny wstęp na teren festiwalu.

  • Czy na terenie Festiwalu będzie Strefa dla Dzieci?

    Oczywiście! Na Festiwal zapraszamy również rodziców z dziećmi.

  • W jakich dniach i godzinach Strefa dla Dzieci będzie czynna?

    Strefa dla Dzieci będzie czynna w piątek 7 lipca i w sobotę 8 lipca w godzinach 17:00-22:00.

  • Czy Strefa dla Dzieci będzie płatna?

    No co ty?! ☺

  • Czy trzeba wcześniej zapisywać / rejestrować dziecko?

    Nie trzeba.

  • Czy strefa dla dzieci ma jakieś ograniczenia wiekowe?

    Tak. Minimalny wiek dziecka to 4 lata, a maksymalny to 12 lat.

  • Kto będzie sprawował opiekę w strefie dla dzieci?

    Nauczyciele wychowania przedszkolnego.

  • Spotkałam/em na terenie Festiwalu zagubione dziecko. Co mam zrobić?

    Każde dziecko przy wejściu dostaje na rękę opaskę z numerem telefonu do rodzica/opiekuna. Zadzwoń do rodzica lub/i zaprowadź dziecko do punktu info/bilety.

parking & dojazd

  • Chcę przyjechać rowerem. Czy zostanę wpuszczona/y na teren?

    Ze względu na bezpieczeństwo pozostałych uczestników wstęp na teren imprezy z rowerem nie będzie możliwy.

  • Czy na terenie Festiwalu będą strzeżone stojaki na rowery?

    Stojaki na rowery nie są planowane.

  • Czy na terenie Festiwalu będzie parking dla samochodów?

    Nie. Organizator nie zapewnia parkingu dla uczestników.

  • Jak najlepiej dojechać komunikacją publiczną na teren Festiwalu z kolejowego dworca głównego w Katowicach?

    Sprawdź zakładkę Mapa & Dojazd.

  • Czy będzie parking na polu namiotowym?

    Tak. Liczba miejsc jest ograniczona i jest TYLKO dla klientów pola. Koszt: 20 zł / pojazd (na cały pobyt).

  • Czy można zarezerwować miejsce parkingowe?

    Niestety nie.

  • Jakie są koordynaty GPS terenu imprezy?

    Szerokość geograficzna: 50.263507 | Długość geograficzna: 19.03489

sala kameralna NOSPR

  • Czy karnet / bilet 1-dniowy jest gwarancją wejścia do Sali Kameralnej?

    Karnet/bilet 1-dniowy nie gwarantuje wejścia do Sali Kameralnej.

  • Czy liczba miejsc jest ograniczona?

    Sala Kameralna NOSPR z uwagi na swój wyjątkowy charakter ma ograniczoną liczbę miejsc siedzących. Z uwagi na bezpieczeństwo uczestników wstęp do sali będzie limitowany. By zagwarantować sobie miejsce warto przybyć na koncert z odpowiednim wyprzedzeniem.

  • Czy aby wejść na koncert muszę posiadać dodatkowy bilet / wejściówkę?

    Nie. Podczas koncertu w Sali Kameralnej uczestniczyć będzie mogło pierwsze 400 osób.

  • Czy można rezerwować miejsca?

    Niestety nie.

pole namiotowe

  • W jakich dniach i godzinach działa pole namiotowe?

    Pole namiotowe będzie czynne od godz. 12:00 w czwartek 6 lipca do godz. 12:00 
w poniedziałek 10 lipca.

  • Czy na polu namiotowym mogę wymienić bilet na festiwalową opaskę?

    Nie. Wymiana biletów na opaski tylko na terenie Festiwalu w godzinach funkcjonowania kas stacjonarnych (patrz FAQ / Bilety).

  • Czy pole namiotowe jest czynne 24h na dobę?

    Tak.

  • W jaki sposób mogę dostać się z pola namiotowego na Festiwal?

    Organizatorzy zapewniają bezpłatny dojazd autobusami w obie strony z pola namiotowego m.in. na teren Festiwalu. Szczegóły przeczytasz pod linkiem w zakładce Mapa & Dojazd.

  • Czy na polu namiotowym będzie węzeł sanitarny?

    Tak, na polu namiotowym znajduje się węzeł sanitarny z ciepłymi prysznicami.

  • Czy na polu namiotowym będzie można coś zjeść?

    Tak, znajdzie się tam strefa gastronomiczna z foodtruckami.

  • Czy na pole namiotowe mogę wnieść alkohol?

    Tak.

  • Czy pole namiotowe będzie chronione?

    Nad bezpieczeństwem pola będzie czuwać profesjonalna ochrona przez 24 h na dobę.

  • Czy w cenie biletu na pole namiotowe jest wliczony parking?

    Nie. Parking jest dodatkowo płatny: 20 zł / pojazd (opłata jednorazowa)

  • Czy będzie miejsce na rozstawienie kamperów?

    Niestety nie. Będzie tylko miejsce do rozbicia namiotów.

  • Czy na polu namiotowym będzie sklep?

    Nie.

  • Czy będzie do wyboru miejsce z przyłączem elektrycznym?

    Niestety nie.

  • Czy na polu namiotowym będzie depozyt?

    Nie.

  • Czy na polu namiotowym będzie można wypożyczyć sprzęt kempingowy, jak namioty 
i leżaki?

    Wypożyczalnia sprzętu rekreacyjnego nie jest przewidziana.

  • Czy na polu namiotowym będzie wifi?

    Nie.

  • Czy na polu namiotowym będzie węzeł kuchenny z możliwością samodzielnego przygotowania posiłków i z wyposażeniem kuchennym (kuchenki, naczynia)?

    Nie.

reklamacje

  • Jak mogę złożyć reklamację?

    Reklamację należy wysłać listem poleconym nie później niż 14 dni od daty zakończenia Imprezy na adres:

    More Music Agency
    ul. Wojewódzka 26a/3
    40-026 Katowice

    Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 21 dni od daty doręczenia listu poleconego.